7 kişi bunu beğendi.
Hayırlı sabahlar, bol kazançlar
9
●178
- 30-09-2023, 07:05:29Günaydın 😆 çok samimiyetsizce değil mi? Bizde akrabalar arası hala deli gibi dönüyor ama ben bı düğüne gideceksem sevdiğim için değer verdiğim için giderim. Gitmek için gitmem. Nede o profili çizecek insanı davet etmem düğünüme. Samimi ortam her zaman mükemmeldir..Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2023, 07:19:16sizlere günaydın hocam bana iyi uykularMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle