Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı sabahlar abi
Bugün iki farklı düğün varmış güne -5500₺ ile başladık (2 çeyrek)
Günaydın 😆 çok samimiyetsizce değil mi? Bizde akrabalar arası hala deli gibi dönüyor ama ben bı düğüne gideceksem sevdiğim için değer verdiğim için giderim. Gitmek için gitmem. Nede o profili çizecek insanı davet etmem düğünüme. Samimi ortam her zaman mükemmeldir..