Türkiye'ye gelenlerde çok buradan, kültürü seviyorlar turistik gezi vs. geliyorlar. Misafirperver, yemekleri çok güzel diyorlar Türkiye hakkında. Onun dışında Türk'üm dediğim zaman hiçbir ayrımcılık yaşamadım. Kötü bir şey de duymadım.
Fakat şöyle bir anım var, yaklaşık 7 yıl önce falan Karadağ'a gitmiştim üniversitenin ilk yılları. Orada bir an için çekindim Türk'üm demeye sonra yinede dedim Türk'üm diye, otostop çekmiştim zarar vermelerinden korktum ne de olsa Sırp falan diye aklımda kalmış. Fakat adam bana türkçe konuşarak cevap verdi sadece adını söyledi... İstanbul'da yaşamış ve Türkleri çok seven bir adam çıktı. Otostop çektiğim araba ise askeri bir araçtı ve rahibe kullanıyordu.
neoplan37 ve erdogan_gunakin bunu beğendi.
2 kişi bunu beğendi.
