Türklüğü, Araplık veya herhangi bir terör örgütüyle bir tutan ülkelerde bakış açıları tamamen negatif. Zira Türkiye'de bile Türk kelimesinin bir ırk belirteci, Müslümanlığın ise bir dini inanç olduğu anlaşılabilmiş değil. Açıkçası Türküm demekten ne utanırım ne çekinirim ancak Türklük ile dini bir algılayan bir toplumda da bağıra bağıra Türküm demem. Holiganlaşmış bir toplumda, bazen sert davranışlar göstermemek ve doğruyu içeride tutmak gereklidir diye düşünüyorum.