walla arkadaşlar pazaryerinden alınıp salatalık gönderilen ben duymadım hiç... saçma sapan sitelerden ucuz diye alınanlarda olur o iş.. ha olduysa da ben duymadıysam bilemiyorum ama o toktaçı yaşayamaz pazaryerinde ipini çekerler hemen
Hocam sürdürülebilir ve kazançlı bir iş modeli ancak bize gösterildiği veya halkın düşündüğü şekilde bu işe girilirse tabii ki günün sonunda hüsranla sonuçlanacaktır.
Dijital bir iş modelinin senelerce aynı kalmasının imkanı yok pek.