• 25-09-2023, 16:09:57
    #10
    mhmtycl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen seçim deprem vs derken araya kaynadı bizde bekliyoruz ama şuna bağlıyorum, biliyorsunuz alıcının 2 yıl içinde ev yapma ve kaba inşaat mecburiyeti var bu da altyapıya bağlı önce alt yapıları yapmaları lazım o da belediye dağıtım şirketleri vs çok uzun iş bana kalırsa 4 -5 yıldan önce arsa tahsisi yapamazlar, tabi sayın r.t.e. talimat verirse 3 ayda olur o da biraz zor.
    yani en azından e devlet üzerinden veya toki resmi sitesinde asil olarak çıktığını görsek beklenir ama o da yok. Ne e devlette ne de toki resmi sitesinde bir sonuç yok. Asil olarak çıkmasına rağmen herhangi bir kurada adınız çıkmamıştır şeklinde uyarı veriyor.
  • 25-09-2023, 16:10:52
    #11
    pirovn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani en azından e devlet üzerinden veya toki resmi sitesinde asil olarak çıktığını görsek beklenir ama o da yok. Ne e devlette ne de toki resmi sitesinde bir sonuç yok. Asil olarak çıkmasına rağmen herhangi bir kurada adınız çıkmamıştır şeklinde uyarı veriyor.
    https://www.turkiye.gov.tr/toki-tale...nucu-sorgulama

    buradan baktınız mı
  • 25-09-2023, 16:13:09
    #12
    ajans.dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan bakmamıştım. Asil Olarak Hak Sahibi Oldunuz şeklinde belirtilmiş. Teşekkürler bilgilendirme için.
    https://www.turkiye.gov.tr/toplu-kon...=detay&index=0 buradan bakıyordum hep, süreç devam ediyor şeklinde görünüyordu sürekli.
  • 25-09-2023, 16:13:32
    #13
    bende asil hak kazandım ama
    2019 arkadaşıma çıkmıştı onlar oturmadı hala
  • 25-09-2023, 16:14:21
    #14
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende asil hak kazandım ama
    2019 arkadaşıma çıkmıştı onlar oturmadı hala
    onlar oturamadıysa biz hiç beklenti içinde olmayalım
  • 25-09-2023, 16:14:54
    #15
    Bizde "Asil Olarak Hak Sahibi Oldunuz " yazıyor e devlette,bence cimer den toki ile iletişime geçin muhakkak cevap vereceklerdir.
  • 25-09-2023, 16:16:04
    #16
    mhmtycl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde "Asil Olarak Hak Sahibi Oldunuz " yazıyor e devlette,bence cimer den toki ile iletişime geçin muhakkak cevap vereceklerdir.
    şu yukarıda atılan sorguda çıkmadı gözüküyor
  • 25-09-2023, 16:16:49
    #17
    mhmtycl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde "Asil Olarak Hak Sahibi Oldunuz " yazıyor e devlette,bence cimer den toki ile iletişime geçin muhakkak cevap vereceklerdir.
    hani hak sahiplerine şu sebeplerden dolayı ertelendi şekilde bilgilendirme gelse insanlar ona göre bilinçlenir. Çoğu hak sahibi unutmuştur bile hak sahibi olduğunu.
  • 25-09-2023, 18:34:46
    #18
    Ben de geçen sene yaptığım ev yani konut başvurusunun sonucunu bir türlü alamadım halen bekliyorum ne yazıkki . Bu ülkede bu tür işler pek adil ilerlemiyor .