Bizde "Asil Olarak Hak Sahibi Oldunuz " yazıyor e devlette,bence cimer den toki ile iletişime geçin muhakkak cevap vereceklerdir.
hani hak sahiplerine şu sebeplerden dolayı ertelendi şekilde bilgilendirme gelse insanlar ona göre bilinçlenir. Çoğu hak sahibi unutmuştur bile hak sahibi olduğunu.