• 24-09-2023, 20:21:00
    #1
    İyisiyle kötüsüyle hafta sonumuz ve bir haftamız daha ardımızda kaldı. Umarım dinlenebilmişizdir… 🙂
  • 24-09-2023, 20:22:25
    #2
    Sabah saat 10 olsa da borsaya bakıp stres olsak
  • 24-09-2023, 20:22:53
    #3
    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah saat 10 olsa da borsaya bakıp stres olsak
    Sanırım siz halka arzlardan 100-200 kazananlardan değilsiniz? 😁
  • 24-09-2023, 20:24:42
    #4
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım siz halka arzlardan 100-200 kazananlardan değilsiniz? 😁
    halka arzlar bozdu hocam ne o öyle civciv yemi gibi 3-5 lot

    halka arz dediğin ilk tepeden çıkılır :P
  • 24-09-2023, 20:26:10
    #5
    Hafta sonu çalışanlar için hiçbir şey fark etmiyor hocam durmak yok
  • 24-09-2023, 20:33:50
    #6
    Yarın mesai olduğu akla gelince yorgunluk hissiyle beraber dinlenmiş hissetmiyorum pek hocam
  • 24-09-2023, 20:35:26
    #7
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın mesai olduğu akla gelince yorgunluk hissiyle beraber dinlenmiş hissetmiyorum pek hocam
    Haftaya enerjik baslamanız lazım! Daha iyisini yapabilirsiniz! 🚀