• 29-05-2009, 15:32:43
    #28
    Üyeliği durduruldu
    okyay58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kişilik araba nasıl oluyor Adamlar motorsiklete bile 5 kişi biniyor
    buna 5 kişi biniyorsa ona o duraktaki herkesi sığdırırlar
  • 29-05-2009, 15:44:11
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar doğru demiş 1 kişilik araç daha kimi alcan, bas git oğlum
  • 29-05-2009, 16:04:53
    #30
    Arabada 1 kişilik yer varsa,başka arabada sürenden başka arka koltukda insan varsa onları indirir otobüse bindirir yollar, sonrada o kişileri alırdım

    biraz karışık oldu ama
  • 29-05-2009, 18:29:17
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    theFallen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabayı doktorla hastaya versin, kendi de hayatının aşkıyla yağmur altında başbaşa kalsın..
    theFallen arkadaşımız dogru bildi ama ben herkesin yorumunu merak ettiğim için söylemedim.

    Bu soru çinde çok büyük bir firmaya CEO yardımcısı alınırken sorulan bir soruymuş 70 bin kişi mülakata katılmış sadece bir kişi bilmiş. Diğer insanların cevap verememesinin sebebi kimse kişisel egolarını başkalarının hayatından daha önemli görmediği için
  • 29-05-2009, 18:40:18
    #32
    O dediğin Çin'de geçerli. Türk milleti öyle değil

    Alıntı
    Bu soru çinde çok büyük bir firmaya CEO yardımcısı alınırken sorulan bir soruymuş 70 bin kişi mülakata katılmış sadece bir kişi bilmiş. Diğer insanların cevap verememesinin sebebi kimse kişisel egolarını başkalarının hayatından daha önemli görmediği için
  • 29-05-2009, 18:49:01
    #33
    bu çinliler gerizekalı o zaman 70 bin kişide 1
  • 29-05-2009, 18:57:31
    #34
    madem duraktaki adam ölüyor niye otobüs bekliyor. ölecek adam otobüsle mi gidecek hastaneye. bi müsliman arasın 112 yi. çek arabayı kenara git kızın yanına.
  • 29-05-2009, 19:08:49
    #35
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem duraktaki adam ölüyor niye otobüs bekliyor. ölecek adam otobüsle mi gidecek hastaneye. bi müsliman arasın 112 yi. çek arabayı kenara git kızın yanına.
    Ee doktoru orda mı bırakalım?
  • 29-05-2009, 21:43:16
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Keşke arabada sadece bir kişilik yer var gibisinden yazsaydın Şaşırmazdık