Tesla, SpaceX ve Xin başındaki isim olan Elon Musk, sosyal medya platformuyla ilgili almış oldukları kararlara bir yenisini ekledi. İsrail Başbakanı ile yaptığı canlı yayın konuşmasında Musk, Xin tüm kullanıcılar için ücretli bir platform olacağını söyledi. Peki, X neden ücretli oluyor?Muska göre devasa bot ordusunu durdurmanın tek yolu; platformu ücretli yapmak. Bot üreticilerinin her bir bot için yeni bir ödeme yöntemi kaydetmeleri gerekeceğini, böylelikle Xte sahte hesap açmalarının kısıtlanacağını belirtti.
Musk, X sisteminin kullanımı için ufak bir aylık ödeme alacaklarını belirtse de aboneliğin ne kadar olacağına ve mevcut Premium plandan ne kadar farklı olacağına ilişkin bir açıklamada bulunmadı.
