Sabah sabah size güzel haberler vereyim dedim. Önce .tr saçmalığı sonra Twitter. Elon abimiz X popomda patladı demiyor da botları öne sürüyor. Bakalım yerini hangi platform alacak.
Tesla, SpaceX ve Xin başındaki isim olan
Elon Musk, sosyal medya platformuyla ilgili almış oldukları kararlara bir yenisini ekledi. İsrail Başbakanı ile yaptığı
canlı yayın konuşmasında Musk, Xin tüm kullanıcılar için ücretli bir platform olacağını söyledi. Peki,
X neden ücretli oluyor?Muska göre
devasa bot ordusunu durdurmanın tek yolu; platformu ücretli yapmak. Bot üreticilerinin her bir bot için yeni bir ödeme yöntemi kaydetmeleri gerekeceğini, böylelikle Xte sahte hesap açmalarının kısıtlanacağını belirtti.
Musk, X sisteminin kullanımı için
ufak bir aylık ödeme alacaklarını belirtse de aboneliğin ne kadar olacağına ve mevcut
Premium plandan ne kadar farklı olacağına ilişkin bir açıklamada bulunmadı.