• 20-09-2023, 23:14:17
    #1
    Merhabalar yaklaşık 1.5 yıldır evimde vodafone internet kullanıyorum son 3 aydır neredeyse her gün akşam 8 9'dan sonra hız bu şekilde daha öncesinde superonline kullanıyordum hız iyiydi ama kopma çok oluyordu buraya geçtim, gerçekten aldıkları parayı haketmeyen bir firma vodafone internet.
  • 20-09-2023, 23:15:14
    #2
    bence soru hatalı. parasıyla rezil olmayan bir tek kişi kaldı mı ? dersek daha kısa yoldan çözeriz =) her sektörde fiyatlar tavan hizmet taban.
  • 20-09-2023, 23:15:46
    #3
    Hocam senin yine iyi benim mahelleye çöp kamyonu çöp alırken internet gidiyor saçma sekilde beterin beteri var 😂
  • 20-09-2023, 23:15:57
    #4
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar yaklaşık 1.5 yıldır evimde vodafone internet kullanıyorum son 3 aydır neredeyse her gün akşam 8 9'dan sonra hız bu şekilde daha öncesinde superonline kullanıyordum hız iyiydi ama kopma çok oluyordu buraya geçtim, gerçekten aldıkları parayı haketmeyen bir firma vodafone internet.
    normal hatlarında da arada problem oluyor. Sanırım buna yansıyor. Müşteri hizmetlerini arayın direk konuş de böyle böyle tüketici haklarına başvuracağım de düzeltirler ozaman
  • 20-09-2023, 23:16:22
    #5
    Aynı şey türk telekomda da var hocam
  • 20-09-2023, 23:17:03
    #6
    Beykozlum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin yine iyi benim mahelleye çöp kamyonu çöp alırken internet gidiyor saçma sekilde beterin beteri var 😂

  • 20-09-2023, 23:17:03
    #7
    Selam olsun,

    Raymond başkan bile sorun yaşıyorsa vay biz fanilerin haline.
    Şakası bir tarafa hayatımın en büyük hatalarının başında bahsettiğin firmaya tüm hatlarımı taşımak gelir.
    Allah kurtarsın.
  • 20-09-2023, 23:17:20
    #8
    Hangi sağlayıcının daha iyi olduğu bölgenize göre değişir. Benim şu an olduğum bölgede normalde hiç sevilmeyen Türk Telekom, aldığım paketin üzerine çıkan hız veriyor.
  • 20-09-2023, 23:18:04
    #9
    Vodafone NET uzun yıllardır kullanıyorum herhangi bir sorun olmadı.
    Kendi evimde de D-Smart kullanıyorum, ara ara yavaşlamalar oluyor arayınca düzeltiyorlar.