Selam olsun,

Raymond başkan bile sorun yaşıyorsa vay biz fanilerin haline.
Şakası bir tarafa hayatımın en büyük hatalarının başında bahsettiğin firmaya tüm hatlarımı taşımak gelir.
Allah kurtarsın.