Merhabalar bozum işlemlerine kesinlikle alt limit gelmeli biri 7tl komisyon veriyor biri 5tl veriyor. Sonra biz düşük olduğunu söyleyince suçlu biz oluyoruz. 10tl 5tl komisyon alan arkadaş 1 ekmek ya alır ya hiç alamaz. Kesinlikle düzenleme gelmeli. Piyasayı öldürüyorlar.