• 18-09-2023, 20:25:04
    #1
    Herkese Merhaba,

    Aslında tam 18 olduğum gün başlık açmak istiyordum ama işlerimin yoğunluğundan aklımdan çıkmış ve üzerinden iki ay geçmiş

    Her ne kadar yıllar geçtikçe ayırdığım vakit azalmış olsa da R10 hiç kopamadığım bir platform. Herkese iyi forumlar
  • 18-09-2023, 20:25:36
    #2
    hayır
  • 18-09-2023, 20:25:45
    #3
    Hocam siz dogmadan r10 üyeligi mi açtınız
  • 18-09-2023, 20:26:19
    #4
    Kişisel Rütbe
    yine hacklenen bir hesap daha
  • 18-09-2023, 20:27:20
    #5
    hocamın üyeliği reşit olmuş :d
    maşallah
    • EKAloji
    • erhanc61
    • constantine38
    EKAloji, erhanc61, constantine38 ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 18-09-2023, 20:28:01
    #6
    Kişisel Rütbe
    Doğmadan 2 ay önce hesap kurulmuş ajdjaj
  • 18-09-2023, 20:29:02
    #7
    Artık bakkala gitmiyorum diyebilirsin hocam şaka bir yana 18 yıl az değil. Tebrikler
  • 18-09-2023, 20:29:48
    #8
    Kişisel Rütbe
    Espriyi yeni anladım biri beni boğsun
  • 18-09-2023, 20:32:49
    #9
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Espriyi yeni anladım biri beni boğsun
    Bende yeni anladım neyse ki mesajım yok
    • gusion
    • MaviLim
    • Saitama
    MaviLim, Saitama ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.