Herkese Merhaba,
Aslında tam 18 olduğum gün başlık açmak istiyordum ama işlerimin yoğunluğundan aklımdan çıkmış ve üzerinden iki ay geçmiş
Her ne kadar yıllar geçtikçe ayırdığım vakit azalmış olsa da R10 hiç kopamadığım bir platform. Herkese iyi forumlar