• 17-09-2023, 21:46:53
    #10
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bunu anlamıyorum sonuçta adamlar eleman çalıştırıyor bi dünya masrafları var müşteriden kesmezss nası dönecek bu çark 🤣
    komisyon ücreti almayan bankalar nasıl ayakta kalıyor ise öle
  • 17-09-2023, 21:47:23
    #11
    Papara asıl parayı yasadışı bahis vs işler için kullanılan hesapları tespit edip kapatarak elde etti bu işleri yapan bir tanıdığım vardı içinde milyarlar olan hesapları kapatıp paraya çöküyor
  • 17-09-2023, 21:55:10
    #12
    Sanal cüzdan kullanımında masraf listesine bakmak faydalı bir huydur, gizli saklı bir durum yada sözleşmeye gömülmüş bi ibare değil bunlar.

    https://www.papara.com/fees-and-limits

  • 17-09-2023, 23:33:52
    #13
    DepoLA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komisyon ücreti almayan bankalar nasıl ayakta kalıyor ise öle
    faiz kredi vs.
  • 17-09-2023, 23:38:13
    #14
    Asimmim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faiz kredi vs.
    bence biraz daha araştır
  • 17-09-2023, 23:56:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    DepoLA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence biraz daha araştır
    Site güzelmiş hocam, 40 yıl düşünsem depo.la diye site adı aklıma gelmezdi
  • 18-09-2023, 00:38:16
    #16
    Papara faiz ile para kazanmaz.(En azından sirek olarak, dolaylı yoldan yapıyorsalar bilemeyiz.)
    Normal kullanıcıların kullanım limitlerini aşarak çok bir komisyon ödediklerini sanmıyorum. Genellikle büyük kurumsal üyelerden komisyon alarak kazanıyorlardır ama bununda çok yüksek olduğunu düşünmüyorum.
    Bence asıl kazançları yasadışı bahiste kullanılan hesaplar, sonuçta onlara günde belki de binlerce transfer geliyordur ve devasa hacimleri vardır. Bu şekilde asıl parayı vurduklarını düşünüyorum. (Arada bir hesapları kapatsalarda onların işine geliyordur, yasal olarak görevlerini yaptıkları sürece de kazanmaya devam ediyorlardır.)

    Son yıllarda açılan saçma sapan cüzdan uygulamarı var, büyük ihtimalle yasadışı bahis transferlerinden kazanmak için özel olarak açılıyorlardır diye düşünüyorum. Normal bir kullanıcının kullanmayacağı türden cüzdanlar.
    Bizde mi buşa girsek acaba.
  • 18-09-2023, 00:43:52
    #17
    ROPZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir iş için anlaştık 30k ödeme aldım 1k kesti. Bu nasıl bir kesintidir. Mail attılar bir ay içerisinde beş farklı kişiden 5k üstü ödeme alınca kesinti yapıyoruz dedi. Acayip soğudum.
    %3 komisyon alıyor havale atsaydınız o zaman ücretler kısmında yazıyor. Ayrıca bugün hangi pos firmasına gitseniz %3 aşağısı almanız zor.
  • 18-09-2023, 01:03:58
    #18
    Oztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site güzelmiş hocam, 40 yıl düşünsem depo.la diye site adı aklıma gelmezdi
    depo.la; verilerinizi angaranın kalbinde saklayın