Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bunu anlamıyorum sonuçta adamlar eleman çalıştırıyor bi dünya masrafları var müşteriden kesmezss nası dönecek bu çark 🤣
komisyon ücreti almayan bankalar nasıl ayakta kalıyor ise öle