• 16-09-2023, 23:04:55
    #19
    Yanak hasarlarında lastikle yolculuk etmek cok tehlikeli yedek lastiğiniz yokmu arabada ?
  • 16-09-2023, 23:37:17
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yanaktan yarılmış nerdeyse patlayacak. Bu zamana kadar geldiğine şükret. O lastik çöp oldu sakın tamir ettirip taktırma. Yanaktaki patlağın, balonun tamiri olmaz.
  • 16-09-2023, 23:38:35
    #21
    hemen yenisini al
  • 16-09-2023, 23:54:24
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Gidilmez.
  • 17-09-2023, 00:45:49
    #23
    Soru yanlış olmuş bence bu lastik ile arabaya binilir mi olacaktı. Lastik yüksek hızda iken yarılırsa ne alt takım kalır ne tampon. En iyi ihtimalle tabi bunlar.
  • 17-09-2023, 05:08:08
    #24
    Solumdan jet gibi geçen hafif ticari aracın lastiği patlamıştı, neyse ki şoför ustaymış bir şekilde toparlayıp sağa çekti. Olaya şahit olduğum günden beridir lastikte en ufak sıkıntı gördüğümde lastikçinin yolunu tutarım, size de öneririm çünkü o adamın hayatı film gibi gözünün önünden geçmiştir buna eminim
  • 17-09-2023, 11:13:19
    #25
    Kısa yola dahi gidilmez hocam.
  • 17-09-2023, 18:04:27
    #26
    bu lastikle markete bile gitmem
    bütün araba sadece 4 lastik üstünde gidiyor asla riske atmayın