• 15-09-2023, 01:48:42
    #10
    kvp
    helpful
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ban yememek adıma düşüncelerimi şöyle aktarayım :


    Siz söyleyin, sizin yerinize ban yerim ben hocam o dereceyim artık.
  • 15-09-2023, 01:48:42
    #11
    https://www.youtube.com/watch?v=EpPo5vjC2bE



    bana göre 2030 35 leri anlatan ve olması kuvvetle muhtemel bir senaryo.
  • 15-09-2023, 01:49:49
    #12
    Akpartili arkadaşlar Süleyman Soylu'nun uyuşturucunun kökünü kazıdığını söylemişlerdi.
    Gelmiş geçmiş en iyi içişleri bakanıydı.
  • 15-09-2023, 01:55:51
    #13
    backlinkmatik.com
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Ya sus sus nereye kadar.
    Bu adamların ne işi var bizim memleketimizde?
    Dilimiz ayrı, kültürümüz ayrı, şiirlerimiz ayrı, bayrağımız ayrı, hüzünlerimiz ayrı, sevinçlerimiz ayrı ...
    Bunları içimize sokanlara da şak şak alkış tutanlara da hakkımı helal etmiyorum.

  • 15-09-2023, 01:57:50
    #14
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Burası da Laik Türkiye Cumhuriyeti.
    Bakınız bu bile farklı.
  • 15-09-2023, 01:58:59
    #15
    Bu tür şeyler son günlerde çok mu arttı bilmiyorum çok tehlikeli olmaya başladılar.
  • 15-09-2023, 02:00:42
    #16
    Çocukların seviyesine kadar inmesinin yanı sıra alkole bu kadar zam yapıp vatandaşı alkolden uzaklaştıran hükümet sayesinde vatandaş alternatif olarak hap vb. saçmalıklara yönelebiliyor.. Bunu acaba ne zaman üst düzey yönetici fark edecek merak ediyorum.
  • 15-09-2023, 02:07:21
    #17
    Önce bunları buraya getireni göndereceksin. Sonra bunları.
  • 15-09-2023, 09:22:20
    #18
    İşin saçma tarafı kurunun yanında yaşta yanıyor. Bunları göndermemiz lazım. Başka çaremiz yok.

    Tuhaf olan hayatımda ben bu kadar Vatan haini bir halk görmedim. Arkadaş bir insan kendi Vatanına niye dönmez? Bunların savaşı bitmedi mi Ağalar? Ben mi yanlış biliyorum? Son durum neydi?

    Dipnot: Bu insanlar bir de istenmediklerinin farkında değiller zannımca başımız da ki Hükümet yüzünden? Doğru mu bu?