İşin saçma tarafı kurunun yanında yaşta yanıyor. Bunları göndermemiz lazım. Başka çaremiz yok.
Tuhaf olan hayatımda ben bu kadar Vatan haini bir halk görmedim. Arkadaş bir insan kendi Vatanına niye dönmez? Bunların savaşı bitmedi mi Ağalar? Ben mi yanlış biliyorum? Son durum neydi?
Dipnot: Bu insanlar bir de istenmediklerinin farkında değiller zannımca başımız da ki Hükümet yüzünden? Doğru mu bu?