Merhaba arkadaşlar yahoo japonyaya kayıt olmaya calısıyorum fakat numarayı kabul etmiyor.+90 yazılmıyor zaten sadece 11 hane istiyor,istediğimi de kabul etmiyor.Oradan alışveriş yapmam lazım ama durumu çözemedim bilen var mı?