• 14-09-2023, 13:16:28
    #10
    Ben pazarlık ediyorum 50 diyorlar 500 istiyorum.
  • 14-09-2023, 13:16:50
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pazarlık ediyorum 50 diyorlar 500 istiyorum.
    Ödüyorlar mı ?
  • 14-09-2023, 13:16:55
    #12
    Kurumsal PLUS
    2 yıldır bu durum yüzünden davası süren arkadaşım var.
  • 14-09-2023, 13:17:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hiçbir şey olmaz. ücreti karşılığı hizmet yapıyorum der geçersin. herkes hukukçu galiba forumda
  • 14-09-2023, 13:25:59
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başınızı ağrıtabilir yani olumsuz durum olmasa da boşa uğraşırsınız ifadeyr vs çağırılmak gibi. Bence devam etmeyin b şekilde iade edin
  • 14-09-2023, 13:33:44
    #15
    lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödüyorlar mı ?
    Yok cevap vermiyorlar başka numaradan tekrar yazıyorlar.

    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbir şey olmaz. ücreti karşılığı hizmet yapıyorum der geçersin. herkes hukukçu galiba forumda
    Dijitalde öyle olmuyor o işler.
  • 14-09-2023, 13:35:31
    #16
    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbir şey olmaz. ücreti karşılığı hizmet yapıyorum der geçersin. herkes hukukçu galiba forumda
    Geçersin geçersin
  • 14-09-2023, 13:40:07
    #17
    öğleden sonra kafa çalışmadığı o kadar belli ki birşey olmaz sen devam et
  • 14-09-2023, 13:41:17
    #18
    Merhaba,

    Bu tarz işlemlerden kesinlikle uzak durmanızı öneririz. Bu ödemeler sizin sandığınızdan daha ciddi sonuçlar doğurabilir.

    İyi çalışmalar.