• 14-09-2023, 11:53:37
    #19
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde adanada müthiş bir tesla sayısı var. geçen 10 dakika içinde 3 tane tesla gördüm. noluyoruz dedim.
    Fiyatı uygun olduğu için epey satıldı hocam. Kapalı garajda şarj imkanı olsa tam alınacak araba. Gerçek bir akıllı elektrikli araba. Togg malesef her yeri toplama, multimedyaları vs kötü ve otonom özellikleri gelişmemiş bir araç.
  • 14-09-2023, 11:58:11
    #20
    kaqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motosikletli polise verilmesi garip geldi bana.
    Fotograflar gercek hocam
  • 14-09-2023, 12:02:15
    #21
    Offf şu asalete bak bi baaak
  • 14-09-2023, 12:13:11
    #22
    Seri üretim bi araç kızılay a parketmiş bunun başlığı açılıyor, hey Allahım ne büyük olay ne büyük olay, adeta ferrari F1-75.
  • 14-09-2023, 12:15:48
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Tesla olunca wooow aman Allahim güzellige bak, Togg olunca aman ne büyük olay. Filmsiniz
  • 14-09-2023, 12:15:52
    #24
    DogancanOzturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam gidip Polis arkadaşlardan rica edip içini kurcalayacağım. Görebilirsem resimleri iletirim buraya.
    Yalnız onlar Yunus, dikkat edin sizi kurcalamasınlar :I
    Resmi araçları malesef inceletmezler, Togg ilk çıktığında, şehir şehir sergilediler standlarda inceleme için.
  • 14-09-2023, 12:20:56
    #25
    Yurtdışından geliyor
    fabrikası yok
    Kimsenin yok
    İki tane var hep o ortalıkta geziyor

    bunları söyleyen arkadaşlar utanıyor mu acaba merak ediyorum
  • 14-09-2023, 12:21:26
    #26
    Ersinco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız onlar Yunus, dikkat edin sizi kurcalamasınlar :I
    Resmi araçları malesef inceletmezler, Togg ilk çıktığında, şehir şehir sergilediler standlarda inceleme için.
    Hocam üslubunuzu beğenmedim baştan belirteyim. Ben size akşam o yunus aracı içerisinden resim atayım memur arkadaşlarla beraber. Siz de bundan sonra tanımadığınız insanlara olan üslubunuzu özenli seçin. Nasıl anlaşma?
  • 14-09-2023, 12:27:33
    #27
    Üyeliği durduruldu
    onlarca insan araçlarının teslim edilmesini bekliyor ve sürekli teslimat tarihi erteleniyor.
    bu şekilde anlamsızca belli bir kesimi etkilemek için show yapmaya gerek yok...
    öncelikle teslimat bekleyenlerin araçlarını teslim etsinlar sonrasında ne yapıyorlarsa yapsınlar...
    yerli milli diye insanların kandırıyorlar bi de buna inananlar var