onlarca insan araçlarının teslim edilmesini bekliyor ve sürekli teslimat tarihi erteleniyor.
bu şekilde anlamsızca belli bir kesimi etkilemek için show yapmaya gerek yok...
öncelikle teslimat bekleyenlerin araçlarını teslim etsinlar sonrasında ne yapıyorlarsa yapsınlar...
yerli milli diye insanların kandırıyorlar bi de buna inananlar var