Polis aracı TOGG kızılay meydanında
60
●4.348
- 14-09-2023, 11:18:44Şehrin büyüklüğünden olabilir, Denizli'de yaşıyorum günde bir defa kesin görüyorum. Hatta az önce araç muayenesinden gelirken önümden geldi. Plakala dikkatimde çok fazladır, hepsi de farklı plaka olarak görüyorum.DogancanOzturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2023, 11:20:55Hem şehir büyük hem de yunus polislerin görev tanımı içerisinde kovalama da var. Kış şartlarında motor ile kovalamaca işleri riskli olabilir diye düşünmüş olabilir emniyet.xdrive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2023, 11:23:21muhteşem araba, yerli projeleri desteklemeye devam. Dün kırmızı modelini gördüm acayip güzeldi 👀
- 14-09-2023, 11:34:43Armada'nın yanında showroom var, orada doya doya bak hocam. Polis aracını uzaktan kedi gibi izlersin ancak.DogancanOzturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2023, 11:45:49Çok haklısınız hocam bende gördüm geçen hafta 20 dakika arayla 2 tane geçti şaşırdım. Adanada ne işi var dedim.By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2023, 11:50:07Yok hocam izlemem incelerim doya doya (:Hin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle