Şehrin büyüklüğünden olabilir, Denizli'de yaşıyorum günde bir defa kesin görüyorum. Hatta az önce araç muayenesinden gelirken önümden geldi. Plakala dikkatimde çok fazladır, hepsi de farklı plaka olarak görüyorum.
Hem şehir büyük hem de yunus polislerin görev tanımı içerisinde kovalama da var. Kış şartlarında motor ile kovalamaca işleri riskli olabilir diye düşünmüş olabilir emniyet.