• 13-09-2023, 10:05:35
    #19
    runo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi açık ve net söylüyorum bu yaşıma kadar ne kavga ne karakol ile işim oldu ama bundan sonra suriyeli göçrürsem ayırt etmeden hepsine en ufak hareketinde patlatmassam türklüğümden milliyetçiliğimden utanayım. !!!
    Valla hocam. Ben Darbe bekliyorum. O zaman bu insan silüetinde ki eziklere neler yapacağımı görenler ben den korkabilir. Ah bir olsa var ya... İçim cayır cayır...
  • 13-09-2023, 11:09:07
    #20
    şimdi birisi çıkıp bunu bile savunur. o kadar kansızlar var aramızda.
  • 13-09-2023, 11:30:14
    #21
    Bunlar müslüman olmamakla beraber, merhamet kıstasını çok abartıyoruz.
    Misafirlik çok uzadı ve bu lağım farelerini ülkemizin ve vatandaşlarımızın başına bela eden kimselerin çocuklarının aynı şekilde problemlerle karşılaşması ümidiyle o zaman daha net anlayacaklardır.
  • 13-09-2023, 13:10:33
    #22
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam. Ben Darbe bekliyorum. O zaman bu insan silüetinde ki eziklere neler yapacağımı görenler ben den korkabilir. Ah bir olsa var ya... İçim cayır cayır...
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi birisi çıkıp bunu bile savunur. o kadar kansızlar var aramızda.
    Win adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar müslüman olmamakla beraber, merhamet kıstasını çok abartıyoruz.
    Misafirlik çok uzadı ve bu lağım farelerini ülkemizin ve vatandaşlarımızın başına bela eden kimselerin çocuklarının aynı şekilde problemlerle karşılaşması ümidiyle o zaman daha net anlayacaklardır.
    Fark ettiniz mi, reşit olmadığı için salınmışlar? Bu ülkede ekmek, baklava (ç)aldıkları için tutuklanan çocuklar vardı ama elin *ti benim ülkemin insanına işkence yapıyor, reşit olmadığı için salınıyor. Olayın her şeyi sinir bozucu, ülkene yabancı olmak bu olsa gerek.
  • 13-09-2023, 14:06:36
    #23
    Duygularımı ban yemeyecek şekilde ifade edemiyorum!
  • 13-09-2023, 20:20:00
    #24
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fark ettiniz mi, reşit olmadığı için salınmışlar? Bu ülkede ekmek, baklava (ç)aldıkları için tutuklanan çocuklar vardı ama elin *ti benim ülkemin insanına işkence yapıyor, reşit olmadığı için salınıyor. Olayın her şeyi sinir bozucu, ülkene yabancı olmak bu olsa gerek.
    hocam sanki reşit olsa bişey mi yapıyorlar?milletin gazını almak için yakaladık,merak etmeyin gereken yapılacaktır filan diyorlar.sonra bi bakıyorsun gereken dedigi,sınır dışı etmek mesela.bu nasıl ceza?sanki sınırda kontrol mü var,güvenlik mi var?2 saat dinlenir sınırın diger tarafında,bi sonraki gelen kafile ile elini kolunu sallaya sallaya tekrar gelir.olan her türlü bize oluyor...
  • 13-09-2023, 20:21:31
    #25
    Gram hakkımı helal etmiyorum. ne iktidara ne muhalefete. ikiside aynı merkezin adamı.