Fark ettiniz mi, reşit olmadığı için salınmışlar? Bu ülkede ekmek, baklava (ç)aldıkları için tutuklanan çocuklar vardı ama elin *ti benim ülkemin insanına işkence yapıyor, reşit olmadığı için salınıyor. Olayın her şeyi sinir bozucu, ülkene yabancı olmak bu olsa gerek.
hocam sanki reşit olsa bişey mi yapıyorlar?milletin gazını almak için yakaladık,merak etmeyin gereken yapılacaktır filan diyorlar.sonra bi bakıyorsun gereken dedigi,sınır dışı etmek mesela.bu nasıl ceza?sanki sınırda kontrol mü var,güvenlik mi var?2 saat dinlenir sınırın diger tarafında,bi sonraki gelen kafile ile elini kolunu sallaya sallaya tekrar gelir.olan her türlü bize oluyor...