runo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi açık ve net söylüyorum bu yaşıma kadar ne kavga ne karakol ile işim oldu ama bundan sonra suriyeli göçrürsem ayırt etmeden hepsine en ufak hareketinde patlatmassam türklüğümden milliyetçiliğimden utanayım. !!!
Valla hocam. Ben Darbe bekliyorum. O zaman bu insan silüetinde ki eziklere neler yapacağımı görenler ben den korkabilir. Ah bir olsa var ya... İçim cayır cayır...