AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam. Ben Darbe bekliyorum. O zaman bu insan silüetinde ki eziklere neler yapacağımı görenler ben den korkabilir. Ah bir olsa var ya... İçim cayır cayır...
By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi birisi çıkıp bunu bile savunur. o kadar kansızlar var aramızda.
Win adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar müslüman olmamakla beraber, merhamet kıstasını çok abartıyoruz.
Misafirlik çok uzadı ve bu lağım farelerini ülkemizin ve vatandaşlarımızın başına bela eden kimselerin çocuklarının aynı şekilde problemlerle karşılaşması ümidiyle o zaman daha net anlayacaklardır.
Fark ettiniz mi, reşit olmadığı için salınmışlar? Bu ülkede ekmek, baklava (ç)aldıkları için tutuklanan çocuklar vardı ama elin *ti benim ülkemin insanına işkence yapıyor, reşit olmadığı için salınıyor. Olayın her şeyi sinir bozucu, ülkene yabancı olmak bu olsa gerek.