Valla hocam. Ben Darbe bekliyorum. O zaman bu insan silüetinde ki eziklere neler yapacağımı görenler ben den korkabilir. Ah bir olsa var ya... İçim cayır cayır...
şimdi birisi çıkıp bunu bile savunur. o kadar kansızlar var aramızda.
Bunlar müslüman olmamakla beraber, merhamet kıstasını çok abartıyoruz.
Misafirlik çok uzadı ve bu lağım farelerini ülkemizin ve vatandaşlarımızın başına bela eden kimselerin çocuklarının aynı şekilde problemlerle karşılaşması ümidiyle o zaman daha net anlayacaklardır.
Fark ettiniz mi, reşit olmadığı için salınmışlar? Bu ülkede ekmek, baklava (ç)aldıkları için tutuklanan çocuklar vardı ama elin *ti benim ülkemin insanına işkence yapıyor, reşit olmadığı için salınıyor. Olayın her şeyi sinir bozucu, ülkene yabancı olmak bu olsa gerek.