• 12-09-2023, 04:01:10
    #1
    Libya'da yaşanan sel felaketinde 2000 kişi ölmüş 7000 kişi kayıpmış 🤯

    Hiç böyle büyük çaplı bi sel felaketi görmemiştim daha neler göreceğiz 😔
  • 12-09-2023, 04:36:00
    #2
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Libya'da yaşanan sel felaketinde 2000 kişi ölmüş 7000 kişi kayıpmış 🤯

    Hiç böyle büyük çaplı bi sel felaketi görmemiştim daha neler göreceğiz 😔
    her geçen sene daha büyükleri oluyor. kıyamet alametleri desem topa tutarlar susayım
  • 12-09-2023, 06:18:19
    #3
    Ne zaman oldu bu
  • 12-09-2023, 06:20:45
    #4
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman oldu bu
    Dün
  • 12-09-2023, 06:58:15
    #5
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman oldu bu
    yeni olay dün oldu


    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her geçen sene daha büyükleri oluyor. kıyamet alametleri desem topa tutarlar susayım
    Zaten öyle kim topa tutarsa tutsun bütün küçük kıyamet alametleri gerçekleşti bu da mı tesadüf
  • 12-09-2023, 07:01:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her geçen sene daha büyükleri oluyor. kıyamet alametleri desem topa tutarlar susayım
    evet kıyamet alametleri topa tutacak olanlar imandan nasibi olmayanlar sen bakma onlara
  • 12-09-2023, 07:18:06
    #7
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her geçen sene daha büyükleri oluyor. kıyamet alametleri desem topa tutarlar susayım
    Teknoloji gelişti belkide kıyamet alametlerini taklit edip kaos yaratmaya çalışan dış güçler olabilir. Kıyamet alameti olduğu kesin zaten bunların.
  • 12-09-2023, 07:44:36
    #8
    Büyük deprem sonrası yıkıcı Sel olur genelde.
    Bu sene bizde yaşadık deprem sonrası Sel oldu hatırlarsanız.

    Geçmiş olsun herkese
  • 12-09-2023, 08:05:03
    #9
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük deprem sonrası yıkıcı Sel olur genelde.
    Bu sene bizde yaşadık deprem sonrası Sel oldu hatırlarsanız.

    Geçmiş olsun herkese
    Her depremden sonra olacak diye bir şey yok hocam Türkiye'deki kış mevsimindeydi yine biraz normal de yazın böyle bir şey olması ilginç.
    Bide Fas ile libya arası var bayağı