Büyük deprem sonrası yıkıcı Sel olur genelde.
Bu sene bizde yaşadık deprem sonrası Sel oldu hatırlarsanız.
Geçmiş olsun herkese
Her depremden sonra olacak diye bir şey yok hocam Türkiye'deki kış mevsimindeydi yine biraz normal de yazın böyle bir şey olması ilginç.
Bide Fas ile libya arası var bayağı