Evde sadece eşimle yaşıyoruz , yani 2 kişiyiz.
Normalde 100-150 tl arası gelen su faturası temmuz ayında 900 tl ye yakın bir bir tutarda gelmiş , işin gıcık yanı da temmuz ayında 15 gün kadar eşimle vanaları kapatıp tatile çıktık , yani 100 lirayı geçmemesi lazım.
Ben de faturaya itiraz ettim , itiraz çok uzun sürdü , itirazda olduğu için de ödemedim faturayı , haliyle kestiler ve mecbur açılsın diye ödedim (açma kapama tutarlarıyla beraber) .
Az önce itiraz için kontrole geldiler , geçmiş faturalara da sayaca da baktılar bir sorun gözükmüyor diyorlar , iş artık gurur meselesine dönüştü benim için , var mı bu tarz birşey başına gelen ?
Absürt Gelen Su Faturası
11
●420
- 11-09-2023, 14:45:16Ana vanayı kapatıp çıktık tatile o ay. şuanda ve o aydan önce gelen faturalar hep 100-150 bandında.gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2023, 14:47:56https://finans.mynet.com/haber/detay...rmeyin/470103/SerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul'a da sıçramış olabilir. - 11-09-2023, 14:56:24Üyeliği durdurulduAntalyadada var aynı durum binada 4-5 kişinin 38.50 TL 3-4 Kişininde 5 Tl Gelmiş Bi ar 600 geliyor bi ay 30 lira bende anlam veremiyorumSerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
