• 11-09-2023, 14:42:49
    #1
    Evde sadece eşimle yaşıyoruz , yani 2 kişiyiz.
    Normalde 100-150 tl arası gelen su faturası temmuz ayında 900 tl ye yakın bir bir tutarda gelmiş , işin gıcık yanı da temmuz ayında 15 gün kadar eşimle vanaları kapatıp tatile çıktık , yani 100 lirayı geçmemesi lazım.

    Ben de faturaya itiraz ettim , itiraz çok uzun sürdü , itirazda olduğu için de ödemedim faturayı , haliyle kestiler ve mecbur açılsın diye ödedim (açma kapama tutarlarıyla beraber) .

    Az önce itiraz için kontrole geldiler , geçmiş faturalara da sayaca da baktılar bir sorun gözükmüyor diyorlar , iş artık gurur meselesine dönüştü benim için , var mı bu tarz birşey başına gelen ?
  • 11-09-2023, 14:43:45
    #2
    💎 Brand & UI Designer
    Damlatmasın bir taraf?
  • 11-09-2023, 14:45:16
    #3
    gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Damlatmasın bir taraf?
    Ana vanayı kapatıp çıktık tatile o ay. şuanda ve o aydan önce gelen faturalar hep 100-150 bandında.
  • 11-09-2023, 14:46:38
    #4
    İzmir Belediyesi mi?
  • 11-09-2023, 14:47:01
    #5
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir Belediyesi mi?
    İstanbul iski
  • 11-09-2023, 14:47:56
    #6
    SerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul iski
    https://finans.mynet.com/haber/detay...rmeyin/470103/

    İstanbul'a da sıçramış olabilir.
  • 11-09-2023, 14:56:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde sadece eşimle yaşıyoruz , yani 2 kişiyiz.
    Normalde 100-150 tl arası gelen su faturası temmuz ayında 900 tl ye yakın bir bir tutarda gelmiş , işin gıcık yanı da temmuz ayında 15 gün kadar eşimle vanaları kapatıp tatile çıktık , yani 100 lirayı geçmemesi lazım.

    Ben de faturaya itiraz ettim , itiraz çok uzun sürdü , itirazda olduğu için de ödemedim faturayı , haliyle kestiler ve mecbur açılsın diye ödedim (açma kapama tutarlarıyla beraber) .

    Az önce itiraz için kontrole geldiler , geçmiş faturalara da sayaca da baktılar bir sorun gözükmüyor diyorlar , iş artık gurur meselesine dönüştü benim için , var mı bu tarz birşey başına gelen ?
    Antalyadada var aynı durum binada 4-5 kişinin 38.50 TL 3-4 Kişininde 5 Tl Gelmiş Bi ar 600 geliyor bi ay 30 lira bende anlam veremiyorum
  • 11-09-2023, 14:57:21
    #8
    İzmir işletmeye 1600₺ gelirken 4750₺ geldi. %53 zam yapıldı ama faturaya %300 yansıdı
  • 11-09-2023, 15:17:00
    #9
    Kullanıma bakın hocam onceki faturalariniz ile m3 olarak yaklasik mi diye. Çok fark varsa kacak yada bir dalavere var ayniysa kullanim m3 fiyat artmis mi ona bakın ama o kadar yüzdelik artmaz bence bir sikinti var.