ben yaklaşık 4 senedir editörlük yapıyorum ve editlerimi yaparken haliyle ayarlar kullanıyoruz çoğu kişi ayarlarımı soruyoz ve ben bu ayarları toplu bir paket haline getirmeyi düşünüyorum hepsi de aktif olarak kullandığım yaklaşık (150 gb bi boyuta ulaşabilir)
müzikler
trailer
extension
text preset
luts(color)
ve binlerce efekt vb ekipmanlar...
sizce böyle bir paket çıkartmalı mıyım çıkartırsam ne kadara çıkartmalıyım?
Herkes bakabilir mi fikir amaçlı
0
●48