• 08-09-2023, 22:26:54
    #10
    Allah belamızı vermiş yani..
  • 08-09-2023, 22:27:26
    #11
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet ettim arkadaşlar denetlemeye geldiler hiçbir sorun yok diyip gittiler. 2. Şubede bir tane bu şekilde SKT geçmiş ürün yakaladılar 10 bin tl ceza yazdılar şaka yapar gibi
    Sonuç değişmedi hâlâ aynı devam ediyorlar
    cimere de yazmayı denedınız mı hocam
  • 08-09-2023, 22:43:31
    #13
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cimere de yazmayı denedınız mı hocam
    Hayır fakat şikayet edersem olan bana olur ve onlar yine hiç bir sorun yaşamadan kurtulur yine de yapacağım.
  • 08-09-2023, 22:48:04
    #14
    Sen kanıtları bana ulaştır, a’dan z’ye denetlemeye gelenleri de şikayet ederim. Çok ciddiyim, yerelde haber bile yaptırırım haber sitelerine ulaşıp. Tam bi ortadoğu ülkesi olduk yemin ederim, çıldırmamak elde değil.
  • 08-09-2023, 22:48:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'nin en büyük parekende marketlerinden birinde çalışıyorum ve gördüklerim beni büyük üzüntüye uğrattı.
    1-) Son kullanım tarihi geçmiş ürünleri müşteriye satıyorlar
    3-) kullanım tarihi geçen ürünlerin ambalajlarını yenisiyle değiştiriyorlar ya da siliyor tarihin üstünü
    4-) satılmayacak kadar kötü ürünleri ya da SKT uzun süredir geçmiş ürünleri esnafa indirimli satıyorlar kasap kıymayı alıp dönüştürüp satıyor tostçu yumurtayı alıp tost yaparak satıyor vs vs
    5-) personelleri fazla çalıştırıp fazla saatleri gizlice siliyorlar

    Bunlar belki şehirden şehire değişiklik gösteriyor olabilir ama bulunduğum şehirde 3 şube gezdim 3üde bunu yapıyor. Ve ben yapmadığım için çok baskı yapıyorlar bana üzerime oynuyorlar. Sonuna kadar çabalarım Allah böyle fırsatçılara fırsat vermesin inşallah.
    Bu bahsettigini Türkler avrupada yillardir yapiyor, bizzat kendim sahit oldum, serefsizlikten baska bisey degil. Bu konuda bizim insanlarimizin eline kimse su dökemez, her sektörde hainlik yapiyoruz.
  • 08-09-2023, 22:55:59
    #16
    böö adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen kanıtları bana ulaştır, a’dan z’ye denetlemeye gelenleri de şikayet ederim. Çok ciddiyim, yerelde haber bile yaptırırım haber sitelerine ulaşıp. Tam bi ortadoğu ülkesi olduk yemin ederim, çıldırmamak elde değil.
    Kamera kaydı var inceleseler anlarlar, mağazadaki personellerin hepsi şahit (tabi kabul ederlerse), bölge sorumlusu dahi gördü tutanak tutması gereken yerde göz yumuyor, onun dışında mesai saatinde telefon kullanımı yasak olduğu için kendim kanıt oluşturamıyorum. Bir şekilde kanıt oluşturmayı deneyeceğim atacağım size mutlaka eğer yapabilirsem.
    Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bahsettigini Türkler avrupada yillardir yapiyor, bizzat kendim sahit oldum, serefsizlikten baska bisey degil. Bu konuda bizim insanlarimizin eline kimse su dökemez, her sektörde hainlik yapiyoruz.
    Yapılan şey gerçekten insanlık dışı. Her gün iş işkence gibi gelmeye başladı artık bana bu durumları görünce
  • 08-09-2023, 22:56:30
    #17
    xantia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin %52'si bu düzeni istedi
    yaşınız 20 yi geçmiyor olsa gerek
  • 08-09-2023, 22:58:43
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşınız 20 yi geçmiyor olsa gerek
    Senden büyüktür yaşım da yaşla alakası ne bunu göremeyecek kadar körsen bana birşey yazma dostum hatta ben sana birşey diyim mi sen haklısın bunları duymaya çok alıştınız