İnsanlık ölmüş başımız sağolsun.
39
●2.048
- 08-09-2023, 22:27:26cimere de yazmayı denedınız mı hocamahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2023, 22:43:31Hayır fakat şikayet edersem olan bana olur ve onlar yine hiç bir sorun yaşamadan kurtulur yine de yapacağım.revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2023, 22:48:49Üyeliği durdurulduBu bahsettigini Türkler avrupada yillardir yapiyor, bizzat kendim sahit oldum, serefsizlikten baska bisey degil. Bu konuda bizim insanlarimizin eline kimse su dökemez, her sektörde hainlik yapiyoruz.ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2023, 22:55:59Kamera kaydı var inceleseler anlarlar, mağazadaki personellerin hepsi şahit (tabi kabul ederlerse), bölge sorumlusu dahi gördü tutanak tutması gereken yerde göz yumuyor, onun dışında mesai saatinde telefon kullanımı yasak olduğu için kendim kanıt oluşturamıyorum. Bir şekilde kanıt oluşturmayı deneyeceğim atacağım size mutlaka eğer yapabilirsem.böö adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan şey gerçekten insanlık dışı. Her gün iş işkence gibi gelmeye başladı artık bana bu durumları görünceEfsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-09-2023, 22:56:30yaşınız 20 yi geçmiyor olsa gerekxantia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2023, 22:58:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Senden büyüktür yaşım da yaşla alakası ne bunu göremeyecek kadar körsen bana birşey yazma dostum hatta ben sana birşey diyim mi sen haklısın bunları duymaya çok alıştınızMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
