scripti kurdum ana sayfada resimdeki gibi bi hata var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
scripti kurdum ana sayfada resimdeki gibi bi hata var
3
●
110
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
scripti kurdum ana sayfada resimdeki gibi bi hata var
06-09-2023, 00:59:56
#1
jumperr
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
06-09-2023, 01:00:52
#2
eratalay
Veritabanı bağlantısı yapılmamış hocam
06-09-2023, 01:00:53
#3
Yesilmen
selam , sql bilgileri uyuşmadığı için hata vermektedir hocam.
06-09-2023, 01:04:46
#4
jumperr
tşk ederim hocalarım sorun düzeldi
Yesilmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
selam , sql bilgileri uyuşmadığı için hata vermektedir hocam.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler