İmzamızın hakkını vermek lazım. 🤓
r10.net/marka uzantısında sizde kim çıkıyor?
R10da Marka Olmak 🖊 ( Özel Konu🤔)
17
●792
- 06-09-2023, 00:10:04
- 06-09-2023, 00:11:31Orhan Şengün diye biri çıkıyor hocam. Aaa bu kişi sizmişsinizorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2023, 00:17:00Hemsehrim olayı ilk yorumda çözdü. 🙂😄emseryuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam. 😄🖊ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haşa, sakıncalı sözler bunlar. Bence on düşünüp bir konuşmak lazım. Marketingin her anlamda etkin olduğu bir çağda yaşıyoruz. Bu doğrultuda atılan bir adıma dikkat çektim. Peki siz bu yorumu niye yaptınız?ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-09-2023, 00:18:25Bu bir nick değil. URL uzantısı. Nasıl bir yanlış anlaşılma olabilir mesela?Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. 🙂🙏🏻Mort adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-09-2023, 00:21:11marka olmak gerçekten zordur.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle