Konu
R10da Marka Olmak 🖊 ( Özel Konu🤔)
06-09-2023, 00:16:26
#4
Fahrettin
Danışman
"Farklı genel olmayan nickler olması gerekiyor" diye bir kural var diye biliyorum.
Yetkililerce bu şekilde belirtilmişti. Bence bu şekilde kullanım doğru değil. "marka"
yanlış anlaşılmalara sebep olabilir