"Farklı genel olmayan nickler olması gerekiyor" diye bir kural var diye biliyorum.
Yetkililerce bu şekilde belirtilmişti. Bence bu şekilde kullanım doğru değil. "marka"
yanlış anlaşılmalara sebep olabilir