https://www.figma.com/file/qgiWdJ1KT...HmY42TE3dFcb-1
figma kullanmayanlar için;
https://i.hizliresim.com/bxg1fjd.png
İlk konuma yorum yapmıştınız, yorumlarınızı dikkate alarak birşeyler yapmaya çalıştım bu yüzden görüşünüzü merak ettim ;
(Etiketten dolayı rahatsız ettiysem kusura bakmayın, eğer öyle ise birdaha etiketleme yapmayacağım bildirmeniz yeterli
)şimdiden teşekkürler
@bbthns;
@ademakcan;
@AlfredoMesut;
@DartkGandalf;
@LemonT;
@DesDeRe;
@Oztekin;
@constantine38;
@thealiyasar;
@riwe;

