Merhaba yavaş yavaş figma öğrenmeye çalışıyorum, kendi domainim olan kargola.net için 2. webiste arayüz tasarımımı yaptım, sadece anasayfa şeklinde, sizce nasıl olmuş ?
https://www.figma.com/file/qgiWdJ1KT...HmY42TE3dFcb-1
figma kullanmayanlar için;
https://i.hizliresim.com/bxg1fjd.png
İlk konuma yorum yapmıştınız, yorumlarınızı dikkate alarak birşeyler yapmaya çalıştım bu yüzden görüşünüzü merak ettim ;
(Etiketten dolayı rahatsız ettiysem kusura bakmayın, eğer öyle ise birdaha etiketleme yapmayacağım bildirmeniz yeterli

)
şimdiden teşekkürler
@bbthns;
@ademakcan; @AlfredoMesut;
@DartkGandalf;
@LemonT;
@DesDeRe;
@Oztekin;
@constantine38;
@thealiyasar;
@riwe;