• 01-09-2023, 11:32:54
    #1
    Merhaba yavaş yavaş figma öğrenmeye çalışıyorum, kendi domainim olan kargola.net için 2. webiste arayüz tasarımımı yaptım, sadece anasayfa şeklinde, sizce nasıl olmuş ?

    https://www.figma.com/file/qgiWdJ1KT...HmY42TE3dFcb-1


    figma kullanmayanlar için;
    https://i.hizliresim.com/bxg1fjd.png

    İlk konuma yorum yapmıştınız, yorumlarınızı dikkate alarak birşeyler yapmaya çalıştım bu yüzden görüşünüzü merak ettim ;
    (Etiketten dolayı rahatsız ettiysem kusura bakmayın, eğer öyle ise birdaha etiketleme yapmayacağım bildirmeniz yeterli )
    şimdiden teşekkürler
    @bbthns;
    @ademakcan;
    @AlfredoMesut;
    @DartkGandalf;
    @LemonT;
    @DesDeRe;
    @Oztekin;
    @constantine38;
    @thealiyasar;
    @riwe;
  • 01-09-2023, 11:34:42
    #2
    Çok daha başarılı olmuş hocam
  • 01-09-2023, 11:35:14
    #3
    Dıkkat çekici güvenli
  • 01-09-2023, 11:35:16
    #4
    Eline sağlık güzel olmuş
  • 01-09-2023, 11:35:24
    #5
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Her geçen gün gelişim var, öncekini de incelemiştim. 3lü blokta yer alan iconları biraz küçültürsek daha şık gözükebilir.

    Elinize sağlık çok hoş.
  • 01-09-2023, 11:35:56
    #6
    Bu öncekine göre daha iyi olmuş.
  • 01-09-2023, 11:43:36
    #7
    gayet süper olmuş hocam, bende öğrenmek istiyorum da düzgün bir kaynak var mı acaba? birde whatsapp varsa biraz yardım alabilirsem çok sevinirim.
  • 01-09-2023, 11:53:38
    #8
    Yine çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık.
  • 01-09-2023, 12:01:20
    #9
    buradaki shadowları 1-2 tık daha kısarmısın gözü rahatsız ediyor. Örneğin %40 sa siz %20 hatta %15 lere düşürün
    Geri kalan sorunsuz.