Trafik cezası gelmiş, ama bana ait değil - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Trafik cezası gelmiş, ama bana ait değil
14
●
824
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Trafik cezası gelmiş, ama bana ait değil
1
2
30-08-2023, 17:57:23
#1
Prej
Az önce bi mesaj geldi ve trafik cezası hakkında bilgi veren bir mesaj. E devletten baktım. Temmuz ayında Eskişehirde kesilmiş ceza. Ben eskişehire arabayla hiç gitmedim ve plakayı da hiç bilmiyorum. Bu nasıl olmuş olabilir?
30-08-2023, 17:58:15
#2
Unique Digital
Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
Tc'niz gözüküyor hocam karalayın isterseniz.
30-08-2023, 17:58:28
#3
Misafir
aktif olarak kullandıgınız bir araba vs varmı
30-08-2023, 17:58:30
#4
anilkoc
Üyeliği durduruldu
Daha önce araç kiraladığınız bir firmadan kaynaklı olabilir
30-08-2023, 18:00:10
#5
sfurkanoven
Adına kayıtlı aracın plakası ile benzerlik olabilir. Kiraladığınız bir araçtan kaynaklı olabilir.
30-08-2023, 18:01:57
#6
Prej
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aktif olarak kullandıgınız bir araba vs varmı
Evet ama 06 plaka ve o dönemde arabam tamirdeydi bende Eskişehire hiç gitmedim
30-08-2023, 18:02:24
#7
Prej
anilkoc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha önce araç kiraladığınız bir firmadan kaynaklı olabilir
Ankarada yolcu360 dan araç kiraladım bir günlük sadece ondada ankara içinde kullandım
30-08-2023, 18:05:02
#8
marjinaltasarim
Rent a Car firması gelen cezayı size itelemeye çalışıyor olabilir hocam.
30-08-2023, 18:05:34
#9
Misafir
Prej adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet ama 06 plaka ve o dönemde arabam tamirdeydi bende Eskişehire hiç gitmedim
hocam yüksek ihtimal sizin tamirci sizin arabayla bir eskişehir turu yapmış
Akbas
,
Balina
,
LETRX
ve
2 kişi
bunu beğendi.
5 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler