phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsmet Bey evde neden palto giyiyorsunuz? Ben olsam derhal evlenip sınırsız noodle hakkına kavuşurdum.
O ben değilim Doğu Türkistanlı kardeşimiz