• 25-08-2023, 20:32:43
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhaba
    deprem bölgesinde az hasarlı evde oturuyorum ev sahibim bugün aradı evi 1 ay içerisinde boşalt dedi.
    Malatya'da gidecek yer yok duvarlar çatlak olmasına rağmen burada kalıyorum.
    Ev icralık dedi 20 tane hisse var dedi orada. Avukatı demiş kiracı evden çıksın gelip evin değerini ölçüp icraya vereceklermiş. Devlet satıp bunlara para vereceklermiş.
    Dedim sen ne yaparsan yap ev satılırsa ev sahibiyle konuşurum ama yok diyor.
    En sonunda yarın öbür gün eşyalarını dışarı atarlar söylemedi deme diyince ağzıma geleni saydım.
    Eski ev sahibim eşi ile beraber ölünce ortam bu çakalllara kaldı. Bunlar da diyor ki biz senle sözleşme yapmadık çıkacaksın diyor.
    Ev sahibi ile ölmeden önce 2020 yılında yaptık sözleşmem var.
    Şimdi ne yapmam gerek.
    Kiradan dolayı değil adam illa çık diyor.
  • 25-08-2023, 20:34:40
    #2
    ne çileymiş şu kira işi arkadaş
  • 25-08-2023, 20:35:48
    #3
    Kurumsal Üye
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne çileymiş şu kira işi arkadaş
    Allah yardımcımız olsun, deprem bitti ev sahipleriyle uğraşıyoruz
  • 25-08-2023, 20:36:19
    #4
    ne kadar kira ödüyorsunuz
  • 25-08-2023, 20:36:31
    #5
    Aynı durum bizde yaşıyoruz hatay/iskenderunda oturuyorum ev sahibi çıkın diyor herkese bina boşaltılmaya çalışıyorlar ön gerekçesi tadilat yapılacak binada hiçbir şey yok başkasının ağzından kaçtı zemin katı magaza yapacaklarmış o yüzden herkesi çıkarıp fahiş fiyat koyacaklar geçmiş olsun sizede hocam
  • 25-08-2023, 20:37:30
    #6
    Kurumsal Üye
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durum bizde yaşıyoruz hatay/iskenderunda oturuyorum ev sahibi çıkın diyor herkese bina boşaltılmaya çalışıyorlar ön gerekçesi tadilat yapılacak binada hiçbir şey yok başkasının ağzından kaçtı zemin katı magaza yapacaklarmış o yüzden herkesi çıkarıp fahiş fiyat koyacaklar geçmiş olsun sizede hocam
    Allah razı olsun hocam
  • 25-08-2023, 20:38:22
    #7
    Kurumsal Üye
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar kira ödüyorsunuz
    kirayı arttıralım dedim ama yok dedi kira ile alakalı sorunumuz yok evi satacağız diyor icradan satacaklarmış
  • 25-08-2023, 20:45:53
    #8
    Malatyadayız. Bariz yalan soyluyor. Icra celbini gostersinler.
  • 25-08-2023, 20:47:26
    #9
    Kurumsal Üye
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malatyadayız. Bariz yalan soyluyor. Icra celbini gostersinler.
    Abim malatyadan utanıyorum artık