Aynı durum bizde yaşıyoruz hatay/iskenderunda oturuyorum ev sahibi çıkın diyor herkese bina boşaltılmaya çalışıyorlar ön gerekçesi tadilat yapılacak binada hiçbir şey yok başkasının ağzından kaçtı zemin katı magaza yapacaklarmış o yüzden herkesi çıkarıp fahiş fiyat koyacaklar geçmiş olsun sizede hocam