Merhaba
deprem bölgesinde az hasarlı evde oturuyorum ev sahibim bugün aradı evi 1 ay içerisinde boşalt dedi.
Malatya'da gidecek yer yok duvarlar çatlak olmasına rağmen burada kalıyorum.
Ev icralık dedi 20 tane hisse var dedi orada. Avukatı demiş kiracı evden çıksın gelip evin değerini ölçüp icraya vereceklermiş. Devlet satıp bunlara para vereceklermiş.
Dedim sen ne yaparsan yap ev satılırsa ev sahibiyle konuşurum ama yok diyor.
En sonunda yarın öbür gün eşyalarını dışarı atarlar söylemedi deme diyince ağzıma geleni saydım.
Eski ev sahibim eşi ile beraber ölünce ortam bu çakalllara kaldı. Bunlar da diyor ki biz senle sözleşme yapmadık çıkacaksın diyor.
Ev sahibi ile ölmeden önce 2020 yılında yaptık sözleşmem var.
Şimdi ne yapmam gerek.
Kiradan dolayı değil adam illa çık diyor.
Ev sahibim bir ay içinde evden çık dedi | Yer Malatya
13
●694
- 25-08-2023, 20:32:43
- 25-08-2023, 20:35:48Allah yardımcımız olsun, deprem bitti ev sahipleriyle uğraşıyoruzHazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2023, 20:36:31Aynı durum bizde yaşıyoruz hatay/iskenderunda oturuyorum ev sahibi çıkın diyor herkese bina boşaltılmaya çalışıyorlar ön gerekçesi tadilat yapılacak binada hiçbir şey yok başkasının ağzından kaçtı zemin katı magaza yapacaklarmış o yüzden herkesi çıkarıp fahiş fiyat koyacaklar geçmiş olsun sizede hocam
- 25-08-2023, 20:38:22kirayı arttıralım dedim ama yok dedi kira ile alakalı sorunumuz yok evi satacağız diyor icradan satacaklarmışismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2023, 20:47:26Abim malatyadan utanıyorum artıkerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle