• 17-08-2023, 14:40:57
    #1
    selamlar 2 ay sonra bedelli askerlik için istanbuldan erzincana gidiceğim aklıma birden geldi bi bakayım dedim biletlere ama ne yazık ki sefer saatleri kalmamış bir tane var sabah 8 de diğerleri full aktarmalı acaba o tarihe kadar normal ek sefer tekrardan açarlar mı tecrübe eden birisi varsa yorumda yazabilir mi ?
  • 17-08-2023, 14:51:04
    #2
    Hiç belli olmaz hocam o iş. Açmayabilirler açadabilirler. Sabah 8 güzel bir saat askeriyeye erken girmek her zaman daha iyidir. Güzel yerleri kaparlar erkenden sonradan gelenler kıyafet bile alamayabiliyor kalmıyor bedeni vs diye aksaklıklar olabiliyor